" تا اطلاع ثانوی امکان پرداخت وجه وجود ندارد"این امکان پس از تایید پذیرش مقالات فعال خواهد شد".

 

 

برای استفاده از امکانات این بخش ابتدا در سامانه عضو شوید و سپس با کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه شوید.

ابتدا راهنمای نگارش مقالات را از منوی فوق دانلود نموده و مقاله را طبق  دستورالعمل آماده نمایید. پس از ارسال مقاله جهت پیگیری های بعدی مانند داوری مقالات، پذیرش یا عدم پذیرش مقاله، نوع ارائه و غیره از طریق منوی " ارسال و پیگیری مقاله" پیگیر مقاله خود باشید. 

 

توضیح مهم 1: مقالات ارسالی بایستی در فرمت ارائه شده کنفرانس تنظیم گردد. در غیر اینصورت مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.

 

 

 

 توضیح مهم 2: تمام اطلاعاتی که در حین ارایه مقاله اعم از نام و ترتیب ذکر نام نویسندگان، آدرس الکترونیکی، مشخصه ی نویسندگان و عنوان مقاله در قسمت خلاصه مقاله درج می شود غیر قابل تغییر بوده و از آنجا که فهرست نویسندگان و عنوان مقالات و ... مستقیماً از روی سایت تهیه می شود حتی در صورت تغییر این اطلاعات در فایل اصل مقاله، امکان اعمال آنها در کتاب وجود ندارد. لازم بذکر است که گواهینامه های مقالات نیز بر اساس اطلاعات خلاصه مقاله و از روی سایت تهیه می شود. لذا در تنظیم این اطلاعات دقت لازم را بکار ببرید.

 

هزینه ی ثبت مقالات:

 

کمیته علمی بعد از داوری مقالات، نتیجه را به اطلاع کاربر خواهد رساند. و کاربر بایستی حداکثر یک هفته بعد از اعلام پذیرش اصل مقاله هزینه ی ثبت مقاله خود را پرداخت نماید.


پژوهشگران پس از اطمینان از پذیرش مقاله خود، جهت دریافت گواهینامه ها و سی دی مجموعه مقالات بایستی نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایند و اسکن انرا حتما بایستی از طریق ایمیل به دبیرخانه ارسال نمایند تا ثبت نام انها قطعی گردد. جدول هزینه ثبت نام در کنفرانس بشرح زیر می باشد:

 

 

هزینه ثبت نام(ریال)

نفراول

نفر دوم

نفر سوم

نفر چهارم به بعد

 

دانشجویی

1/500/000

1/000/000

700/000

500/000

 

آزاد

1/800/000

1/500/000

1000/000

700/000

 

هیات علمی

2/000/000

1/500/000

1/200/000

1/000/000

 


 

 

ثبت نام شامل موارد زیر می باشد:

 

      ورود به کلیه نشستهای کنفرانس
      حضور در مراسم افتتاحیه و اختتامیه
      بسته های کنفرانس
      گواهی شرکت در کنفرانس و گواهی ارائه مقاله برای مولفین
     CD مجموعه مقالات
      پذیرایی صبح و بعد از ظهر 
      ناهار 

    

شرایط و ضوابط:

  •  به ازای هر مقاله، حداقل یک نویسنده (نویسنده مسئول) باید ثبت نام کرده و هزینه های مربوط را در مهلت مقررپرداخت کند تا مقاله در CD کنفرانس و کتابچه آن قابل انتشار باشد.

  •  هزینه های ثبت نام یاد شده در جدول فوق مبتنی بر تاریخ دریافت فیش پرداخت وجه، و نه تکمیل فرم ثبت نام می باشند.

  •    لغو ثبت نام امکان پذیر نبوده و هیچ هزینه ای باز پس داده نخواهد شد.

  • در صورت عدم حضور هیچ هزینه ای بازگردانده نخواهد شد.

 

مراحل ثبت نام در همایش:

 

کلیه ثبت نام ها، توسط شخص متقاضی و به صورت پرداخت آنلاین در سایت همایش و مطابق با مراحل زیر انجام می شود:

 

 

توجه: از واریز دستی و ارسال فیش پرداختی جدا خودداری نمائید، این نوع ثبت نام ها، غیر قابل پذیرش خواهند بود و مسئولیت آن متوجه پرداخت کننده خواهد بود.

  

 

1- در صورتی که در سایت همایش ثبت نام و شناسه کاربری و رمز عبور دریافت کرده اید، از لینک زیر وارد صفحه شخصی خود شوید:

https://cede.ut.ac.ir/contacts?_action=loginForm

 

  

2-1- در جلوی اسم خود، بر روی گزینه ویرایش اطلاعات  کلیک نمایید.

 

3-1- سطر مربوط به "نوع عضویت" (registrationType) را متناسب با نوع ثبت نام خود و با توجه به جدول هزینه ها، انتخاب کنید.

 

4-1- تغییرات اعمال شده را ذخیره (Save) نمایید.

 

 

 

2- در صورتی که هنوز در سایت همایش ثبت نام نکرده اید، از لینک فوق، بر روی گزینه ثبت نام (register) کلیک نمایید و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.

 

1-2- در فرم ثبت نام، سطر مربوط به "نوع عضویت" (registrationType) را متناسب با نوع ثبت نام خود و با توجه به جدول هزینه ها، انتخاب کنید.

 

2-2- با شناسه کاربری و رمز عبور خود، از طریق لینک زیر وارد صفحه شخصی خود شوید:

 

 

 https://cede.ut.ac.ir/contacts?_action=loginForm

 

 

 

 3- به منظور ثبت نام در همایش، بر روی زیر منوی "ثبت نام" (Registration) از منوی "ثبت نام" (Registration) در سایت همایش کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام شوید. در این صفحه، با توجه به نوع عضویت شما، گزینه مربوطه به صورت پیش فرض انتخاب شده و غیر قابل تغییر است.

 

به منظور ثبت نام در کارگاه های آموزشی،  بر روی زیر منوی "ثبت نام در کارگاه های آموزشی" (WorkshopsRegistration) از منوی "ثبت نام" (Registration) در سایت همایش کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام کارگاهای آموزشی شوید. در این صفحه، با توجه به نوع علائق خود، کارگاه های آموزشی موردنظر را انتخاب نمایید.

 

 

 

4- به ترتیب بر روی گزینه "ذخیره" (Save) و "صدور صورتحساب و پرداخت هزینه" (Invoice) کلیک نمایید.

 

5- بر روی گزینه "ویرایش" (Edit)  کلیک نمایید.

 

6- گزینه "واریز به صورت آنلاین با کارت بانکی شتاب" (Online Payment) را انتخاب کرده و بر روی گزینه "ادامه صدور صورتحساب" (Continue)کلیک نمایید در این حالت به درگاه الکترونیکی بانک ملت متصل می شوید و می توانید هزینه خود را پرداخت نمایید.